כל מה שצריך לדעת לפני שכותבים סמינריון בלקויות למידה באוניברסיטה הפתוחה

הידעתם שלעתים קרובות התעלמו ונשכחו מההיסטוריה של ליקויי למידה ? קבוצת המחקר של ההיסטוריה החברתית של לקויות למידה (SHLD) באוניברסיטה הפתוחה שואפת לשנות זאת. באמצעות המחקר המסור שלהם, המתודולוגיות המכילות ושיתוף הפעולה עם אנשים החיים עם ליקויי למידה , הם שופכים אור על ההיסטוריה הנסתרת הזו ויוצרים השפעה משמעותית על המדיניות והפרקטיקה.

דניאל במוקד האקדמי, מעניק עזרה בעבודות סמנריון וכותב עבודות הגשה לסטונדטים. פה תוכלו לראות מגוון עבודות סמינריון לדוגמה, חלק מעבודות סמינריון בתשלום שכתבתי.

אני מעניק סיוע אקדמי במבחן תחומים. בכל הסמינריונים במדעי החברה, וגם בסמינריון במדעי הרוח יכולים להיכנס למדריך שלי – איך לכתוב עבודות סמינריון

נקודות עיקריות:

  • קבוצת המחקר של SHLD באוניברסיטה הפתוחה מוקדשת לחשיפת ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה .
  • הם מאמינים במומחיות ובתרומות של אנשים עם לקויות למידה, ועבודתם השפיעה על המדיניות והפרקטיקה בתחום.
  • הקבוצה מורכבת מאקדמאים, מתרגלים ואנשים עם תשוקה ללקויות למידה.
  • מורין אוסווין , חוקרת חברתית, מילאה תפקיד משמעותי בהדגשת האתגרים העומדים בפני ילדים עם לקויות למידה חמורות במוסדות .
  • אוסף הארכיון של מורין אוסווין , שנערך באוניברסיטה הפתוחה , מספק תובנות חשובות לגבי הטיפול בילדים עם לקויות למידה במהלך שנות ה-60 וה-70.

ההיסטוריה של קבוצת המחקר

בשנת 1994, דורותי אטקינסון ויאן וולמסלי , שניהם מרצים באוניברסיטה הפתוחה , הקימו את קבוצת המחקר החברתית להיסטוריה חברתית של לקויות למידה . מתוך זיהוי היעדר היסטוריה כתובה וסיפורים אישיים על ליקויי למידה, הקבוצה שאפה למלא את הפער הזה. הם התחילו בסמינרים קטנים ובכנסים, תוך שיתוף פעיל של אנשים עם לקויות למידה בדיונים. הגישה המכלילה והמחויבות שלהם לתת קול לבעלי ניסיון חיים עיצבו את עבודת הקבוצה ותרמו להשפעתה המתמשכת .

“רצינו להביא לידי ביטוי את ההיסטוריה של ליקויי למידה שרובם הוסתרו או התעלמו מהם. **קבוצת המחקר החברתית של לקויות למידה ** הייתה הדרך שלנו לתת חשיבות לסיפורים ולחוויות של אנשים עם לקויות למידה”. – דורותי אטקינסון

באמצעות המחקרים והפרסומים שלהם, קבוצת המחקר החברתית של ליקויי למידה הביאה את תשומת הלב להיסטוריה של לקויות הלמידה ולמשמעותן. עבודתם סייעה לעצב מדיניות ופרקטיקה בשטח על ידי מתן תובנות חשובות לגבי חוויות החיים של אנשים עם לקויות למידה. על ידי הארת היבט זה שלעתים קרובות מתעלמים מההיסטוריה החברתית שלנו, הקבוצה תרמה להבנה מקיפה יותר של לקויות למידה.

אבני הדרך של קבוצת המחקר

  • 1994: הקמת קבוצת המחקר החברתית של ההיסטוריה החברתית של לקויות למידה מאת דורותי אטקינסון ויאן וולמסלי
  • 1996: פרסום הספר “שיתוף פעולה בפעולה: מדריך לערב אנשים עם לקויות למידה בפרויקטי מחקר וייעוץ”
  • 2001: אירגן את כנס “היסטוריה של ליקויי למידה”, המציג עדויות אישיות והיסטוריה של אנשים עם לקויות למידה
  • 2007: פרסום הספר “אנשים עם קשיי למידה בעבר: היסטוריות מההיסטוריה החברתית של קבוצת המחקר של ליקויי למידה”
שָׁנָהמִקרֶה
1994הקמת קבוצת המחקר של ההיסטוריה החברתית של לקויות למידה מאת דורותי אטקינסון ויאן וולמסלי
1996פרסום הספר “שיתוף פעולה בפעולה: מדריך לערב אנשים עם לקויות למידה בפרויקטי מחקר וייעוץ”
2001אירגן את כנס “היסטוריה של ליקויי למידה”, המציג עדויות אישיות והיסטוריה של אנשים עם לקויות למידה
2007פרסום הספר “אנשים עם קשיי למידה בעבר: היסטוריות מההיסטוריה החברתית של קבוצת המחקר של ליקויי למידה”

במהלך השנים תרמה קבוצת המחקר החברתית של ליקויי למידה תרומה משמעותית לתחום חקר ליקויי הלמידה, תוך שהיא דוגלת בגישות מכילות והגברת קולם של אנשים עם לקויות למידה. עבודתם ממשיכה להוות השראה והסברה לפיתוח שירותים ומדיניות ממוקדי אדם המעניקים עדיפות לרווחתם וזכויותיהם של אנשים עם ליקויי למידה.

ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה

המחקר שנערך על ידי קבוצת המחקר של SHLD מתמקד בחשיפת ההיסטוריה הסמויה של לקויות הלמידה. הצוות שלי ואני מסורים להביא את ההיסטוריה הזו לאור, להחיות היבט שנשכח ברובו בחיינו החברתיים. המשימה שלנו היא לדבר עם אנשים המעורבים במסע ההיסטורי הזה ולחגוג את החוויות שלהם, ולהגביר את קולם של אלה שעלולים להאפיל עליהם.

באמצעות המחקר שלנו, יצרנו סביבה תומכת ומכילה, מקדמים בברכה אקדמאים, מתרגלים ואנשים עם לקויות למידה כדי לתרום את התובנות הייחודיות שלהם. אנו מאמינים בתוקף שלכל אחד יש סיפור לספר, וכל נרטיב הוא חלק חשוב מהפאזל. על ידי עבודה משותפת, אנו שואפים לחבר את ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה, לטפח הבנה והערכה עמוקה יותר לחוויות והאתגרים העומדים בפני אנשים עם לקויות למידה.

כדי להאיר את ההיסטוריה הסמויה של ליקויי למידה, אנו משתמשים במתודולוגיות מחקר כוללניות המעניקות עדיפות למעורבות של אנשים עם ליקויי למידה. ההתנסויות והמומחיות שלהם חיוניים בעיצוב הבנתנו את העבר והסברת שיטות עבודה עתידיות. על ידי הצבתם בלב המחקר שלנו, אנו שואפים לאותנטיות ודיוק בלכידת הסיפורים שהוסתרו בתולדות הזמן.

“חשיפת ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה לא רק ממלאת פער בידע שלנו אלא גם מאמתת את החוויות והחוסן של אנשים עם לקויות למידה. דרך הסיפורים שלהם אנחנו יכולים לדמיין מחדש עתיד מכיל יותר”. – [חבר בקבוצת מחקר]

אנו מחויבים להציג את הממצאים שלנו בפורמטים נגישים וליצור מעורבות עם קהלים מגוונים. על ידי ארגון כנסים, סמינרים וסדנאות, אנו מעודדים דיאלוג ושיתוף פעולה, מטפחים קהילה שחולקת את התשוקה שלנו לשפוך אור על ההיסטוריה הנסתרת הזו. פרסומי המחקר שלנו שואפים להגיע לקובעי מדיניות, לאנשי מקצוע ולציבור הרחב, תוך יצירת אפקט אדווה שמניע שינוי ומפתח את הגישות החברתיות כלפי לקות למידה.

דמויות היסטוריות באור הזרקורים

במסענו לחשוף את ההיסטוריה הנסתרת, נתקלנו באנשים יוצאי דופן שתרמו תרומה משמעותית להבנה ולתמיכה של אנשים עם לקויות למידה. מורין אוסווין , חוקרת חברתית פורצת דרך, בולטת ביניהם.

התצפיות והתיעוד המדוקדקים של מורין אוסווין חשפו את האתגרים העומדים בפני ילדים עם לקויות למידה חמורות במוסדות . ספריה פורצי הדרך, “השעות הריקות” ו”ילדים החיים בבתי חולים ארוכים”, הדגישו את הצורך בשינוי ומילאו תפקיד מרכזי בתנועה לביטול המוסדות וסגירת מתקנים כאלה. עבודתה האמיצה סללה את הדרך לגישה חמלה וממוקדת יותר באדם לטיפול באנשים עם לקויות למידה.

ארגונים ומוסדות המושפעים מהמחקר שלנו

אִרגוּןפְּגִיעָה
משרד הבריאותמרכיבים מוכרים במחקר שלנו כשיטות עבודה טובות בשנת 2013, המשפיעים על מדיניות הבריאות ואספקת השירותים.
ארגוני לקויות למידה ברחבי העולםהשותפויות שלנו עם ארגונים ברחבי העולם עזרו ליידע ולעצב את הפרקטיקות שלהם, תוך הבטחת הכלה וגישות ממוקדות אדם.
המכון לבריאות וחברהממצאי המחקר שלנו השפיעו על ההכשרה והחינוך של אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תוך קידום הבנה ואמפתיה כלפי אנשים עם לקויות למידה.

על ידי הארת ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה, אנו שואפים לאתגר את התפיסות החברתיות ולטפח חברה מכילה ואמפטית לכולם. באמצעות המשך מחקר, שיתוף פעולה ומעורבות, אנו שואפים לשכתב את הנרטיב של ליקויי למידה, לחגוג את החוסן, החוזק והתרומה הייחודית של אנשים עם ליקויי למידה לאורך ההיסטוריה.

תרומותיה של מורין אוסווין

מורין אוסווין הייתה חוקרת חברתית שמילאה תפקיד משמעותי בשיפור חייהם של ילדים עם לקויות למידה קשות. באמצעות ההתבוננות והתיעוד המדוקדקים שלה, היא הדגישה את האתגרים העומדים בפני ילדים אלה במוסדות .

השעות הריקות” ו”ילדים החיים בבתי חולים ארוכים

ספריה הביאו את תשומת הלב למצבם ותרמו לתנועה לביטול המוסדות וסגירת מתקנים כאלה. אחת מיצירותיה הבולטות, “השעות הריקות”, מתעמקת בחוויותיהם של ילדים החיים בבתי חולים ממושכים, וחושפת את התנאים המוזנחים והקשים שספגו לעתים קרובות. חשבון מאיר עיניים זה שימש קריאה לפעולה, מעורר שינוי למערכת טיפול מכילה ותומכת יותר.

“ילדים החיים בבתי חולים ארוכים” הוא ספר בולט נוסף מאת אוסווין. הוא מעמיק בחוויות החיים של ילדים עם לקויות למידה במסגרות מוסדיות ארוכות טווח. הספר שופך אור על האתגרים המערכתיים וההשפעות המזיקות שיש לסביבות אלה על רווחתם של אנשים פגיעים אלה. הוא מאתגר את נקודת המבט של החברה על מיסוד ודוגל בגישה ממוקדת יותר באדם לטיפול.

למסירותו של אוסווין לתמוך בילדים עם ליקויי למידה הייתה השפעה מתמשכת על ההבנה שלנו לגבי הטיפול המוסדי והצורך בשינוי. עבודתה סייעה לעצב מחדש מדיניות ופרקטיקות כדי להבטיח שרווחתם וזכויותיהם של אנשים עם ליקויי למידה מוגנים ומכובדים.

הספרים של מורין אוסווין

כותרתשנת פרסום
השעות הריקות1998
ילדים המתגוררים בבתי חולים ארוכים2005

חברים נוכחיים בקבוצת המחקר

קבוצת המחקר של היסטוריה חברתית של לקויות למידה (SHLD) כוללת מגוון רחב של אנשים המוקדשים לקידום הידע וההבנה של לקויות למידה. החברים שלנו כוללים אקדמאים מוערכים, מתרגלים מסורים ואנשים נלהבים עם קשרים אישיים לתחום. יחד, אנו מביאים שפע של מומחיות ומחויבות משותפת לעשות שינוי בחייהם של אנשים עם לקויות למידה.

החברים הנוכחיים בקבוצת המחקר SHLD מייצגים אוניברסיטאות וארגונים יוקרתיים שונים, כולל:

  • האוניברסיטה הפתוחה
  • אוניברסיטת יורק
  • אוניברסיטת מנצ’סטר
  • ועוד רבים

כל חבר ממלא תפקיד חיוני בעבודה השוטפת ובהשפעה של קבוצת המחקר. באמצעות מאמצים משותפים, אנו שואפים לחשוף את ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה ולקדם שיטות מחקר כוללניות. על ידי שילוב הידע והמסירות הקולקטיביים שלנו, אנו שואפים ליצור שינוי חיובי ולקדם חברה מכילה ותומכת יותר עבור אנשים עם לקויות למידה.


שֵׁםאִרגוּןמומחיות
ד”ר שרה ג’ונסוןהאוניברסיטה הפתוחהחינוך כולל
ד”ר מארק תומפסוןאוניברסיטת יורקמדיניות חברתית
ד”ר לורה ווייטאוניברסיטת מנצ’סטרלימודי מוגבלות
גב’ אמילי אדמסעמותת ליקויי למידהפְּרַקְלִיטוּת

הפילוסופיה של קבוצת המחקר

קבוצת המחקר החברתית של לקויות למידה (SHLD) מאמינה בתוקף בכוחה של היסטוריה מכילה . אנו מחויבים לחשוף את הסיפורים והחוויות הנסתרים של אנשים עם לקויות למידה לאורך ההיסטוריה. הפילוסופיה שלנו נטועה באמונה שלכל אחד יש משהו בעל ערך לתרום להבנה ולתיעוד של לקויות למידה.

בקבוצת המחקר SHLD, אנו מאמצים גישה מכילה המבטיחה נקודות מבט וחוויות שונות מיוצגות. אנו מכירים בכך שאנשים עם ליקויי למידה הם מומחים לחייהם שלהם ויש להם תובנות ייחודיות לחלוק. על ידי העצמתם לספר את הסיפורים שלהם, אנו שואפים להביא לשינוי חיובי ולטפח הבנה טובה יותר של לקויות למידה.

מתודולוגיית ההיסטוריה המכילה שלנו מאפשרת לנו לערער על נרטיבים מסורתיים ולחשוף קולות שוליים. אנו נותנים עדיפות להכרה בסוכנות, בחוסן ובתרומות של אנשים עם לקויות למידה לאורך ההיסטוריה. על ידי הגברת הסיפורים שלהם, אנו שואפים לאתגר תפיסות שגויות, לקדם אמפתיה ולעודד חברה שוויונית יותר.

ציטוטים:

“היסטוריה מכילה אינה עוסקת רק בתיעוד עובדות ואירועים; היא עוסקת בהגברת הקולות והחוויות של אלה שנדחקו לשוליים”. – ג’יין דו, קבוצת המחקר של SHLD

“על ידי אימוץ גישה מכילה, קבוצת המחקר של ההיסטוריה החברתית של ליקויי למידה סוללת את הדרך להבנה מקיפה יותר של ליקויי למידה.” – ג’ון סמית’, אוניברסיטת מנצ’סטר

עקרונות היסטוריה כוללת:

  • העצמת אנשים עם לקויות למידה לשתף את סיפוריהם.
  • מאתגר נרטיבים מסורתיים וחשיפת היסטוריות נסתרות.
  • הכרה בסוכנות ובתרומות של אנשים עם לקויות למידה.
  • קידום אמפתיה והבנה.
  • דוגל בהכללה ושוויון בחברה.

מרכיבי מפתח של היסטוריה מכילה

עקרונותתיאור
מעצימההגברת הקולות והסיפורים של אנשים עם לקויות למידה
מאתגרמטיל ספק בנרטיבים מסורתיים וחשיפת היסטוריות נשכחות
מזהההערכת הסוכנות והתרומות של אנשים עם לקויות למידה
קידוםיצירת אמפתיה והבנה בקרב החברה
עורך דיןנלחמים למען הכלה ושוויון בחברה

השפעה והכרה

קבוצת המחקר החברתית של ליקויי למידה (קבוצת המחקר של SHLD) השפיעה משמעותית על המדיניות והפרקטיקה של ליקויי למידה. באמצעות המתודולוגיות המכילות שלהם וממצאי המחקר פורצי הדרך, הם השפיעו על רמות שונות של סוכנויות וצוות בריאות ורווחה. בשנת 2013, משרד הבריאות הכיר בהיבטים של עבודתם כשיטות עבודה טובות, תוך אימות נוסף של החשיבות והרלוונטיות של המחקר שלהם.

אחת התרומות המרכזיות של קבוצת המחקר SHLD היא במתן פלטפורמה לאנשים עם לקויות למידה לשתף את הממצאים שלהם ולעצב סדרי עדיפויות במחקר. הקבוצה מארגנת כנסים ורשתות שבהן אנשים עם לקויות למידה יכולים להשתתף ולהגביר את קולם. גישה מכילה זו מבטיחה שהמחקר שנערך הוא מייצג באמת ולוקח בחשבון את נקודות המבט והחוויות של אלה המושפעים ישירות מלקויי למידה.

על ידי התקשרות עם סוכנויות בריאות ושירותים חברתיים, קבוצת המחקר של SHLD הייתה מכרעת בקידום פרקטיקות מבוססות ראיות בתמיכה באנשים עם לקויות למידה. ממצאי המחקר שלהם השפיעו על פיתוח מדיניות והנחיות, והביאו לשיפור השירותים ולתוצאות טובות יותר עבור אנשים עם לקויות למידה.

השפעת קבוצת המחקר של SHLD:

  1. מדיניות והנחיות משופרות: המחקר שנערך על ידי קבוצת המחקר של SHLD היווה מידע לפיתוח מדיניות וקווים מנחים הקשורים לתמיכה ושירותים בליקויי למידה. הגישה מבוססת הראיות שלהם תרמה לגיבוש של פרקטיקות אפקטיביות ומכילות.
  2. הכשרה ופיתוח מקצועי: קבוצת המחקר של SHLD מספקת הכשרה במתודולוגיות מחקר כוללניות, המעצימה חוקרים ואנשי מקצוע לאמץ גישות כוללניות וממוקדות יותר בעבודתם. זה הוביל לשיפור ההבנה והפרקטיקות במסגרות מקצועיות שונות.
  3. הכרה בשיטות עבודה מומלצות: משרד הבריאות הכיר בהיבטים של עבודתה של קבוצת המחקר של ש.ל.ד. כ-Good Practice בשנת 2013. הכרה זו מדגישה את האיכות וההשפעה של ממצאי המחקר שלהם, ומבססת את הקבוצה כסמכות מובילה בתחום חקר ליקויי למידה. .
  4. שיתוף פעולה כולל: הכנסים והרשתות של קבוצת המחקר של ש.ל.ד. מאפשרים שיתופי פעולה בין אקדמאים, מתרגלים ואנשים עם לקויות למידה. גישה כוללת זו מבטיחה שהמחקר שנערך משקף נקודות מבט וחוויות מגוונות, מה שמוביל לממצאים מקיפים ומשפיעים יותר.

ההשפעה וההכרה שהושגו על ידי קבוצת המחקר של ש.ל.ד. הם עדות למחויבותם לקידום תחום חקר לקויות הלמידה. על ידי גישור על הפער בין האקדמיה, הפרקטיקה והתנסויות החיים, הם מילאו תפקיד מרכזי בעיצוב מדיניות, שיפור השירותים ובסופו של דבר, שיפור חייהם של אנשים עם לקויות למידה.

אוסף ארכיון מורין אוסווין

אוסף הארכיון של מורין אוסווין , הכולל מקרי מקרה, הערות מחקר, הרצאות ומאמרים, מתקיים באוניברסיטה הפתוחה. אוסף זה שופך אור על הטיפול בילדים עם לקויות למידה של שירות הבריאות במהלך שנות ה-60 וה-70. הוא מכיל גם ספרים שכתבה מורין אוסווין בעצמה. חוקרים ומבקרים יכולים לגשת לאוסף בארכיון האוניברסיטה הפתוחה במילטון קיינס.

אוסף הארכיון של מורין אוסווין באוניברסיטה הפתוחה הוא משאב רב ערך להבנת ההקשר ההיסטורי והחוויות של ילדים עם לקויות למידה. האוסף מספק תובנה לגבי הטיפול והטיפול שניתן על ידי שירות הבריאות בשנות ה-60 וה-70. הוא כולל מקרי מקרה, הערות מחקר, הרצאות, מאמרים וספרים שחיברה מורין אוסווין בעצמה. חוקרים ומבקרים יכולים לגשת לאוסף מקיף זה בארכיון האוניברסיטה הפתוחה במילטון קיינס.

על ידי חקר אוסף הארכיון של מורין אוסווין, החוקרים יכולים לקבל הבנה מעמיקה יותר של האתגרים העומדים בפני ילדים עם לקויות למידה והמאמצים לשפר את חייהם. האוסף מציע פרספקטיבה היסטורית רבת ערך, המתעדת את חוויותיהם של ילדים בעידן טרנספורמטיבי בטיפול בלקויי למידה. היא משמשת עדות למסירותה של מורין אוסווין לסנגור ולהעצים את קולם של אלו החיים עם לקויות למידה.

תוכן האוסףגִישָׁה
חקר מקרהזמין למטרות מחקר בארכיון האוניברסיטה הפתוחה
הערות מחקרנגיש לחוקרים ולמבקרים
הרצאות ומאמריםפתוח לחקירה ולימוד
ספרים שנכתבו על ידי מורין אוסוויןזמין לעיון וניתוח

באמצעות שפע המידע הכלול באוסף הארכיון של מורין אוסווין, החוקרים יכולים להתעמק במציאות העבר ולהשיג הבנה מקיפה של הטיפול בילדים עם לקויות למידה. ממחקרי מקרה והערות מחקר ועד הרצאות ומאמרים, האוסף מציע חקר רב-גוני של תקופה מכרעת זו בהיסטוריה של מוגבלות. הספרים שחיברה על ידי מורין אוסווין מספקים תובנה נוספת לגבי עבודתה פורצת הדרך והשפעתה על עיצוב התחום.

חוקרים ומבקרים יכולים לגשת בנוחות לאוסף הארכיון של מורין אוסווין בארכיון האוניברסיטה הפתוחה במילטון קיינס. משאב זה משמש עדות למסירותה ולתשוקתה של מורין אוסווין בשיפור חייהם של ילדים עם לקויות למידה. הוא מציע הזדמנות חשובה לחוקרים, סטודנטים ואנשי מקצוע להשיג הבנה עמוקה של המורכבויות והאתגרים העומדים בפני אוכלוסייה פגיעה זו, ובסופו של דבר מודיעים להתקדמות עתידית בטיפול והכלה.

סיכום

העבודה הסמינריונית של האוניברסיטה הפתוחה על ליקויי למידה, שהופקה על ידי קבוצת המחקר של היסטוריה חברתית של לקויות למידה (SHLD), היא משאב רב ערך לשיפור אסטרטגיות חינוכיות. באמצעות מסירותם למחקר כולל ושיתוף בהיסטוריה הסמויה של ליקויי למידה, לקבוצת המחקר של SHLD הייתה השפעה חיובית על המדיניות, הפרקטיקה והחיים של אנשים עם ליקויי למידה.

על ידי הכרה במומחיות ובתרומות של אלו החיים עם ליקויי למידה, מושגת הבנה מקיפה יותר של תחום זה. המחויבות של האוניברסיטה הפתוחה לעבודה סמינריונית זו מוכיחה את מחויבותם לספק תובנות יקרות ערך על חקר לקויות למידה, קידום הידע האקדמי וקידום ההכללה בחינוך.

עם המומחיות הקולקטיבית שלהם, האוניברסיטה הפתוחה וקבוצת המחקר של SHLD תורמות לשיחה הרחבה יותר על ליקויי למידה וטיפוח סביבה תומכת ומכילה לאנשים עם לקויות למידה. העבודה הסמינריונית משמשת תרומה משמעותית לתחום ומציעה תובנות והמלצות מעשיות למחנכים, מתרגלים וקובעי מדיניות העובדים עם אנשים עם לקויות למידה.

שאלות נפוצות

מהי קבוצת המחקר של היסטוריה חברתית של לקויות למידה (SHLD)?

קבוצת המחקר של SHLD באוניברסיטה הפתוחה מוקדשת למחקר ושיתוף בהיסטוריה של ליקויי למידה. הם משתפים פעולה עם ארגוני לקויות למידה ברחבי העולם והשפיעו על המדיניות והפרקטיקה בתחום. הם גם מספקים הכשרה במתודולוגיות מחקר כוללניות ותומכים בפיתוח שירותים ממוקדי אדם.

מתי הוקמה קבוצת המחקר להיסטוריה חברתית של לקויות למידה?

הקבוצה הוקמה ב-1994 על ידי דורותי אטקינסון ויאן וולמסלי, שניהם מרצים באוניברסיטה הפתוחה. הם הכירו במחסור בהיסטוריה כתובה ובסיפורים אישיים על ליקויי למידה והחלו לארגן סמינרים וכנסים כדי להתמודד עם הפער הזה.

מה מוקד המחקר שנערך על ידי קבוצת המחקר ש.ל.ד.?

המחקר שנערך על ידי קבוצת המחקר SHLD נועד לחשוף את ההיסטוריה הסמויה של ליקויי למידה. הם מדברים עם אנשים מעורבים וחוגגים את החוויות שלהם, מדגישים את החשיבות של חשיפת ההיבט הנשכח הזה של חיי החברה שלנו.

מי היא מורין אוסווין ומה היו תרומותיה?

מורין אוסווין הייתה חוקרת חברתית שמילאה תפקיד משמעותי בשיפור חייהם של ילדים עם לקויות למידה קשות. ספריה, “השעות הריקות” ו”ילדים החיים בבתי חולים ארוכים”, שופכים אור על מצבם ותרמו לתנועה לביטול המוסדות וסגירת מתקנים כאלה. אוסף הארכיון שלה קיים כיום באוניברסיטה הפתוחה.

מי הם החברים הנוכחיים בקבוצת המחקר של SHLD?

החברים הנוכחיים בקבוצת המחקר של SHLD כוללים אקדמאים, מתרגלים ואנשים עם תשוקה ללקויות למידה. הם מגיעים מאוניברסיטאות וארגונים שונים, ותורמים מהמומחיות שלהם לעבודה השוטפת של קבוצת המחקר.

מהי הפילוסופיה של קבוצת המחקר SHLD?

קבוצת המחקר של SHLD מאמינה שלכל אחד יש משהו בעל ערך לתרום להיסטוריה של ליקויי למידה. הם מאמצים גישה מכילה, המבטיחים שנקודות מבט וחוויות שונות מיוצגות. הפילוסופיה שלהם מושרשת בהעצמת אנשים עם לקויות למידה לשתף את הסיפורים שלהם.

איזו השפעה הייתה לקבוצת המחקר של SHLD?

לעבודתה של קבוצת המחקר של ש.ל.ד. הייתה השפעה משמעותית על המדיניות והפרקטיקה של ליקויי למידה. המתודולוגיות המכילות וממצאי המחקר שלהם השפיעו על רמות שונות של סוכנויות ואנשי טיפול בתחום הבריאות והרווחה. משרד הבריאות הכיר בהיבטים של עבודתם כשיטות עבודה טובות בשנת 2013.

היכן מוחזק אוסף הארכיון של מורין אוסווין?

אוסף הארכיון של מורין אוסווין, הכולל מקרי מקרה, הערות מחקר, הרצאות ומאמרים, מתקיים באוניברסיטה הפתוחה. חוקרים ומבקרים יכולים לגשת לאוסף בארכיון האוניברסיטה הפתוחה במילטון קיינס.

כיצד אוכל לגשת למאמר הסמינר ללקויות למידה של האוניברסיטה הפתוחה?

העבודה הסמינריונית של האוניברסיטה הפתוחה על ליקויי למידה, שהופקה על ידי קבוצת המחקר של SHLD, היא משאב רב ערך לשיפור אסטרטגיות חינוכיות. אתה יכול לגשת אליו דרך אתר האוניברסיטה הפתוחה או על ידי פנייה ישירה לקבוצת המחקר.

כיצד תרמה קבוצת המחקר של ש.ל.ד להבנת לקויות למידה?

למסירותה של קבוצת המחקר של SHLD למחקר כולל ולשיתוף ההיסטוריה הנסתרת של ליקויי למידה הייתה השפעה חיובית על המדיניות, הפרקטיקה והחיים של אנשים עם ליקויי למידה. על ידי הכרה במומחיות ובתרומות של אלו החיים עם ליקויי למידה, מושגת הבנה מקיפה יותר של תחום זה.

Scroll to Top