תמהיל השיווק 7P | שיווק/ניהול אסטרטגי
הבסיס של תכנון שיווק אסטרטגי יעיל טמון בשליטה בתמהיל השיווק החיוני . עם עסקים מודרניים הפועלים בסביבה מורכבת ודינמית יותר ויותר, מינוף מסגרת רב צדדית הופך להיות חיוני. מסגרת ה -7P , הרחבה של תיאוריית ה-4 Ps המקורית שנוסחה על ידי ג'רום מקארתי, כוללת מוצר, מחיר, מקום, קידום, אנשים, אריזה ותהליך. הוא מציע גישה רב-גונית לניתוח והתאמת היבטים שונים של אסטרטגיית שיווק […]
תמהיל השיווק 7P | שיווק/ניהול אסטרטגי Read More »